Brands are greatly affected by the ability of the company to obtain the matching domain name. If a company builds a brand around a name to which it does not own the domain name, it can end up directing traffic to another domain owner's site. If it is a competitor, this would be a problem.
Today's advertising development of a great brand is strictly confined to the availability to synchronize the brand with a domain name. Any confusion might result in a competitor gaining valuable internet traffic and possible customers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_name
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog แนะนำ
- กลอน
- รวมทุกเรื่องในเมืองไทย
- มหาวิทยาลัย university
- รวมคลิป อาร์ต Clip art
- emoticon เล็กๆสื่ออารมณ์
- ภาวะโลกร้อน global warming
- Dictionary online พจนานุกรม
- โดราเอมอน Doraemom
- หาเพื่อน Msn
- Webcam เว็บแคม
- Mp3 ฟังเพลง
- Vedio Clip วีดีโอคลิป
- Naruto นินจานารุโตะ
- เกมส์ออดิชัน Game Audition
- Chatroom ห้องสนทนาหาเพื่อน
- Game เกมส์
- เที่ยวเมืองไทย..ไม่ไป..รู้..
- มาทำเว็บไซต์กัน
No comments:
Post a Comment