The search engines' market shares vary from market to market, as does competition. In 2003, Danny Sullivan stated that Google represented about 75% of all searches.[42] In markets outside the United States, Google's share is often larger, and Google remains the dominant search engine worldwide as of 2007.[43] As of 2006, Google held about 40% of the market in the United States, but Google had an 85-90% market share in Germany.[44] While there were hundreds of SEO firms in the US at that time, there were only about five in Germany.[44]
In Russia the situation is reversed. Local search engine Yandex controls 50% of the paid advertising revenue, while Google has less than 9%.[45] In China, Baidu continues to lead in market share, although Google has been gaining share as of 2007.[46]
Successful search optimization for international markets may require professional translation of web pages, registration of a domain name with a top level domain in the target market, and web hosting that provides a local IP address. Otherwise, the fundamental elements of search optimization are essentially the same, regardless of language
http://en.wikipedia.org/wiki/Search_Engine_Optimization
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog แนะนำ
- กลอน
- รวมทุกเรื่องในเมืองไทย
- มหาวิทยาลัย university
- รวมคลิป อาร์ต Clip art
- emoticon เล็กๆสื่ออารมณ์
- ภาวะโลกร้อน global warming
- Dictionary online พจนานุกรม
- โดราเอมอน Doraemom
- หาเพื่อน Msn
- Webcam เว็บแคม
- Mp3 ฟังเพลง
- Vedio Clip วีดีโอคลิป
- Naruto นินจานารุโตะ
- เกมส์ออดิชัน Game Audition
- Chatroom ห้องสนทนาหาเพื่อน
- Game เกมส์
- เที่ยวเมืองไทย..ไม่ไป..รู้..
- มาทำเว็บไซต์กัน
No comments:
Post a Comment